dimecres, 22 d’abril del 2009

"Vida Extra"

alademosca participa a l’exposició “Vida Extra”, que es va inaugurar el passat 20 d’Abril al Espai Cultural de Caja de Madrid, a on es podrà visitar fins al 30 de Juny.

Una mostra visual i interactiva, que ens endinsa en el món dels videojocs i la seva influència en la vida quotidiana. L’exposició està comissariada per David Casacuberta, amb la gràfica de Lamosca i les fotografies de Txema Salvans.

Abaix, fotografies de les il•lustracions que hem realitzat pel projecte. Com es pot veure, la interactivitat està assegurada.


alademosca participa en la exposición “Vida Extra” que se inauguró el pasado dia 20 de Abril en el “Espai Cultural” de Caja de Madrid, donde se podrá visitar hasta el 30 de Junio.

Una muestra visual e interactiva que nos adentra en el mundo de los videojuegos y su influéncia en la vida cotidiana. La exposición está comisariada por David Casacuberta, con la gráfica de Lamosca y las fotografías de Txema Salvans.

Aquí abajo, imágenes de las il•lustraciones que hemos realizado para el proyecto. Como se puede ver, la interactividad está asegurada.


Enllaç video