dijous, 12 de juliol del 2007

THE "A" TEAM

2 comentaris:

Núria Aymà ha dit...

ei enric!
molts gràcies pel comentari, m'ha fet molta illusió, perquè les vostres il·lustracions, la web, les conec de fa un temps, de casualitat navegant per internet, i sempre em quedo flipada veient el que feu.

després descobreixo que vau ser alumnes de la Llotja (no sé si tots, però suposo que algun sí) i jo aquest mes de maig he acabat el projecte final a la Llotja! tan vosaltres com jo estem a l'apartat de links de la web de la llotja - il·lustració jejeje

a més a més jo visc al barri de gràcia i sabia que el vostre estudi estava per allà, i fa unes setmanes passejant pel barri vaig passar per davant del vostre estudi, per casualitat. el logotip vostre ja estava pintat a la paret i vaig xaferdejar desde fora a veure què feieu XD

en fi, gràcies pel comentari ;) fins aviat!

Mercè López ha dit...

Dios mio!...Esas gafas?... hmmm...???
Un petonet, nens!fins d'aqui a un parell de dies!